Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

måndag 29 mars 2010

yes! jag gjorde rè!



Trotts noll motivation tog M och jag på oss skidorna idag och åkte en bra runda!
Sjukt jobbigt!

Igår kväll gjorde farmor älg-gryta, mums.
Marcus åt tills han kräktes, på riktigt.
Inte för att det var äckligt, tvärtom!!



Efter toa besöket var han tvungen att äta mammas nybakta bullar ;)

Resten av kvällen låg vi på soffan och dog typ.
Några omgångar med Buzz var det enda vi orkade m.
Jag har lagt mig till med en dålig ovana som jag lovar att jag ska sluta med genast,
nämligen att jag av någon anledning alltid kommer sisst när vi spelar Buzz ??!!??




Natta kämpade och körde boxning på wii.
Ingen annan rörde sig en mm.

Ikväll ska vi äta Haj-mal och åka lite skoter kanske.

Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar