Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

söndag 28 mars 2010

gungeligung

Semester med familjen, kan det bli bättre?


Bäbis har gungat för första gången i farmors kök.


Natta provar sin nya skoter outfit.


Min fantastiska bästa svärmor har stickat en fin tröja till mig :)
Ursäkta blixten, var tvungen att ha den på.


jätte snygg bakifrån
(kanske inte till mjukisbyxor dock :))

Min svärmor å svärfar har köpt ett vandrarhem här i drevdagen, Fjällbädden.
Vi har varit där å kikat idag.
Dom har gjort ett jätte jobb och det var super mysigt.

Jag har tagit med mig mina tränings videos hit och har tänkt att springa och åka skidor.
Men, som vanligt är jag så taggad när vi kommer hit och sen försvinner tränings motivationen totalt.
Vi får se hur det går.
Kram å puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar