Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

tisdag 9 mars 2010

mor och far föräldrar

Gick en skön prommenad och hämtade Natta i skolan, solen värmde och det känns verkligen att våren är på väg :)



Mina barn har VÄRLDENS bästa, bästa, bästa (!!) mormor, morfar, farmor, farfar, bonus farmor och bonus farfar!!!!

Deras farmor bor dessvärre 50 mil härifrån och vi kan ju inte ses jätte ofta :(,
men snart är det påsk och då ska vi åka dit i två veckor!
Den här gången ska även våra bästa vänner följa med och det ska bli så mysigt och roligt.
Vi ska åka skoter, skidor, sola, bada, festa, umgås och softa...i två veckor!!
Usch vad jag längtar :)





Ett brev till Natta från världens bästa farmor.


Får se om det blir skidor med pappsen ikväll, har ont i halsen och känner mig lite kraslig. Ska även försöka gå ner till gymmet den här veckan, måste skärpa till mig nu om jag ska slippa bada i vassen i sommar:)




Vi har klippt Råttan som ni ser, fin va?
Tröttmössor...zzzzz...

Kommer du ihåg att jag skrev om skumma saker som händer här hemma?


Nu har grisarna börjat suga napp! SPOKY....

1 kommentar:

  1. Men hej! Kul att du har en blogg också.
    Ja Ewa måste ju verkligen vara världens bästa farmor hon =)
    Ses i påsk =)
    Kram på er

    SvaraRadera