Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

söndag 14 mars 2010

Nykär!

Ja precis, jag känner mig riktigt nykär!!
Våren är inte långt borta och min älskade man är riktigt nära...
...du är fantastisk Marcus jag ÄLSKAR dig !

I fredags åkte Nattas favorit Molly ut ur Lets Dance :(

Igår hade jag mina Borgby vänner här på Lunch.
Bara Linda som saknades tyvärr.
Det är super trevligt att träffas och jag saknar den tiden när vi träffades i stort sätt dagligen.
Tider förändras, nu har vi alla familj vilket i sig är jätte roligt, men vi bor typ sådär "100 mil" ifrån varandra:(


saknar er alla massor!

På kvällen var vi på födelsedags middag hos våra grannar.
Mysig kväll med melodifestival och god mat.
Tycker att de var de bästa låtarna på typ tio år.
Vi var tio personer som satte pengar på varsin låt vi trodde skulle vinna,
INGEN av oss vann!
Min tippade låt kom iallafall tvåa :)
Jag hejade annars på Darin och Timotej.

Är tok förkyld igen och kan därför inte träna idag heller...MORR!


en söt liten vår blomma från söta vännen Sussie.


fin blomma från fina Ylva.

Kram å Puss
Mia

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du också har blogg. Hälsa familjen från mig, Justus, Ellinor och Luna. Kram

    SvaraRadera
  2. Jo det kan jag absolut, fixar det imorgon eller så =)

    SvaraRadera