Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

söndag 8 maj 2011

Sunday-sunny sunday!

I fredags red jag ut med bästa Vickan :)
Jag fick låna fina Felicia och V lånade lilla
Ture eftersom hennes Jesse var skadad :(
Jag var lycklig som ett litet barn på julafton :)))
Solen sken å bästa sällskapet, myyyys!
Tack Vickan å Julia, hoppas det händer snart igen.

I lördags jobbade jag och på kvällen kom familjen Bruno hit på middag. Blev en å annan rom å cola å massa skitsnack, länge sen vi sågs!

I dag var det jobb inomhus, ångest i kvadrat, fick iaf sitta ute en hel kvart i solen på lunchen.
På kvällen åkte vi till fam Lundgren på middag. Trevligt som vanligt och djupa diskussioner :)

Veckans träning då?!?
I tisdags hade jag mitt omtalade första PT pass :)
Ja ha, sen då undrar ni.
Har omöjligt kunnat träna ett enda pass efter det, (läs träningsvärk) Tack Anton! Tack! ;)
På tisdag är det dax igen, får se om nya tränings rutiner blir så mycket som ett pass i veckan nu då tills mina bokade
PT pass är över, HAHAHA!

Nu film kväll m min M.
Över-slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar