Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

onsdag 4 maj 2011

Hallå gott....

...folk!

Hemma efter två veckors skön semester :)
Har massor med bilder som jag vill lägga upp men eftersom min älskade man är i finland och jag såklart inte behärskar min nya dator och min relativt nya mobil, pust :(, så får det vänta tills han kommer hem :)

Mille hade sin andra dag på inskolning hos sin nya dagmamma idag. Tänk att den där himla navelsträngen ska vara så himla tydlig i såna lägen. Lite jobbigt att behöva inse att han ska klara sig utan sin mamma nu :(

Träningen har lyst lite med sin frånvaro på sista tiden. Som tur var hade jag en tid bokad med min nya PT igår, annars hade det nog dröjt på lite innan jag hade masat mig iväg till gymmet igen.
Första dagarna på semestern var jag så duktig och joggade och tränade massa styrka.
Ju längre tiden gick, destomer mat, godis å dryck, och noll träning.
Har fortfarande en period då jag vill äta: ALLT & ALLTID!
Hoppas att det vänder snart!
Tror att mitt nya tränings schema kommer se ut som följande:

Måndag BodyPump
Tisdag Sats Core Pulse
Onsdag Träning med PT
Torsdag Löpning
Fredag Rida
Lördag Löpning
Söndag Vila

Hoppas ni alla mår bra! Över-Ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar