Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

torsdag 9 september 2010

taggad för träning

äntligen har motivationen kommit tillbaka igen efter en tids frånvaro.
Känner mig super taggad att köra stenhårt i höst :)
Ett tag var jag tom på g att lägga ner träningen helt å säga upp mitt SATS kort,
vad tänkte jag med?!
Så här blir schemat denna månad:

Måndag Ridning
Tisdag Cross training / Pilates
Onsdag Vila
Torsdag Sats Core Pulse
Fredag Dressyr
Lördag Hoppning
Söndag Vila

När det gäller kost blir det ingen Naturdiet, dock ska jag försöka tänka på vad jag äter och försöka att bara lyxa till det och unna mig godis å sånt på helgen.

Hur ser din höst ut?

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!! Såhär ser mitt höstschema ut:
    Måndag: Jobba + rida varannan
    Tisdag: Jobba + ligga på soffan
    Onsdag: Jobba + ligga på soffan och sträcka mig efter fjärren
    Torsdag: Jobba + vila
    Fredag: Jobba + träna biceps belastad av ett vinglas

    Jag kommer vara i en rund och fin form lagom till jul ;-)

    SvaraRadera
  2. HA HA HA!!!!!!!!!! Vad rider du på för något på måndagar? Är det i eller utanför hemmet? ;)
    //Mia

    SvaraRadera
  3. Utanför hemmet, om jag får be!!! Nåt annat är det absolut inte frågan om...:-) Fast om jag ska vara lite allvarlig nu så ska jag faktiskt försöka köra lite Zumba hemma när jag har tid och kommer ihåg. Formen får inte bli alltför rund!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hoppas du har haft det bra!
    Önskar dig en fin söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera