Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

måndag 20 september 2010

De e mycke nu!

Jag e ju verkligen såååå dålig på att blogga nu för tiden.
Familjen mår bra.
Mille växer så det knakar, varje dag lär han sig nåt nytt.
Härmar för tillfället alla djur du kan tänka dig ;)
Natta e duktig å jobbar på i skolan.
Själv e jag också duktig och har startat egen verksamhet som hudvårdskonsult :)
Jag har varit på många utbildningar, bla i Göteborg.
Jätte skoj och lyxigt med fin middag å allt.

Hur mår du?

1 kommentar:

  1. Nämen jaha? Nu blir jag nyfiken.
    Adressen är: jane_soderberg@hotmail.com

    Har missat dig både gångerna du skrivit till mig på chatten... Har sett det när jag kommit till datorn och då har du hunnit logga ut.
    Hoppas allt e bra med er alla. Kramar

    SvaraRadera