Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

onsdag 18 augusti 2010

Vardag

Nu är man tillbaka i hjulet å snurrar och vardagen är här igen.

Badrummet är så gott som färdigt och jag kan inte nog säga hur skönt det är att ha dusch å tvättmaskin!

Annars känner jag mig trött å sliten och det kanske beror på att jag inte har tränat något på sista tiden? Men jag känner mig ju så orkeslös att det är svårt att hitta motivationen att börja träna igen, som en ond cirkel liksom.
En vecka kvar på sommarlovet för Natta och sen kommer vi in i våra rutiner på riktigt igen.

Har tänkt mig mitt tränings schema till hösten ungefär så här:

Måndag Rida
Tisdag Boxning
Onsdag Vila
Torsdag Sats Core Pulse
Fredag Rida (dressyrträning)
Lördag Vila(jobba)/Rida (hoppträning)
Söndag Sats Core Pulse

När vi får lite mer pengar framöver hade jag tänkt mig en PT och tyngre styrketräning ; )

Sweet Dreams and God Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar