Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

tisdag 10 augusti 2010

Snart så

Det närmar sig målsnöret ;) Imorgon kommer röris hit å kopplar på vattnet i vårat nya fina badrum. Tänk att efter ca en månad få varmvatten, tvättmaskin och framförallt dusch! LYX = )

Idag har jag varit hos frissan å färgat, gjort slingor och klippt mig inför bröllopet på fredag. Blev super nöjd.
Tänkte stila till det med lös fransar å hela köret.

På kvällen kom Kamanga hit å drack te.
Vi satt ute i mörkret och löste en hel del världs problem. Blir alltid en massa härliga skratt när vi ses : )

Mina tankar går idag till min kära vän Helen som har tagit bort sin fina häst :(
Nu är han tillsammans med mina älskade hästar på de gröna ängarna å har det bra...

Nu måste jag ladda med sömn inför loppet imorgon, see u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar