Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

onsdag 25 augusti 2010

slapp hög!

Tog bort "vikt resultat" gadgeten till höger här på sidan, har nog gått upp nästan alla 8kg igen tror jag.
Känner mig så himla äcklig och otränad! Ska springa Bellman stafetten imorgon med några tok tränade personer :( Fattar INTE hur! pinsamt att dra ner laget liksom.
Har varit ute å sprungit en gång, fattar ni? EN enda liten tur har jag lyckats få till.
Har inte varit på gymmet på flera veckor. BBBLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad jag har slappat till mig!
Så, NOG med gnäll. Gör nåt åt saken.
Imorgon är det Bellman, början på den här tränings hösten.

Svårt att få till vardagen med egna aktiviteter, Nattas å Marcus egen tid. Å så Mille och hemmet förstås.

Det kommer iaf att bli SATS 2 dgr/vecka och ridning 2-3 dgr/vecka, ev en löpdag också.

Kommer du att träna nåt i höst?

1 kommentar:

  1. Hej Mia!
    Du är inte ensam kan jag säga! Jag har inte gjort nånting. Badringen bara växer på magen:( Kan inte springa och gym är inte direkt min grej...ska prova promenera! Jag älskar ju choclad:)
    Har det så fortsatt trevlig onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera