Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

måndag 14 juni 2010

Helgen

Denna helgen har varit min jobbhelg.
Nathalie var på två kalas i lördags och käpphäst tävling i stallet i söndags.

Efter jobbet i lördags kom Jonas, Marina, Jorina och Joy hit på middag. Senare på kvällen kom också min fantastiska kollega Maggie och hennes Micke hit å drack lite goda drnkar med oss.



Maggies son som är ett år yngre än Natta var också här med sin kompis Kevin.
När dom satt i bilen påväg hem sa Linus:
- mamma, jag önskar att Nathalie satt här i bilen brevid mig, jag är kär i hon.
- men Linus, du är ju kär i Klara och Caroline också ju?
- näej mamma, jag är kär i Natta nu.

Så himla gulligt =)

Tränings schemat har gått sådär, löpningen har inte blivit av alls.
måste verkligen skärpa mig.
Jag har nämligen fått för mig att jag vill göra Tjejklassikern http://www.ensvenskklassiker.se/tjejklassikern/, och gärna inte senare än 2012.
Fredagens träning: Bodypump
Söndagens träning: Sats Core Pulse

Har du haft en bra helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar