Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

fredag 11 juni 2010

drömmar

I morse vaknade jag efter att ha drömt en mysig dröm:
Jag va i stallet och skulle rida när jag upptäcker att alla mina barndomsvänner fanns där runtomkring mig.
-Nämen hej! Vad gör du här?
-Jag har flyttat hit! Så att vi kan träffas och rida tillsammans varje dag, precis som när vi var små =)
Alla var där i drömmen, Ylva ♥ Sussie ♥ Jojjo ♥ Helen ♥ och Linda ♥
Åh vad jag saknar er. Tur att jag har så många fina minnen som jag kan tänka på ofta och även drömma om ibland.

Idag ska vi handla presenter till helgens två kalas. Sen blir det ridskola och Bodypump. Ska även träffa finaste vännen Jennifer ♥

Vad har ni för planer inför helgen?

7 kommentarer:

  1. Vilken tur att drömmen blir lite sann när vi ses där ibland :-) Men visst tusan saknar man gamla tider också? Det var tider det... Kanske hinner ses en sekund i stallet imorgon bitti. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dröm... Jag saknar också gamla tider.
    Tänk om vi kunde samla ihop oss på Borgby någon gång och rida ihop. Sussie och jag får packa in våra och åka helt enkelt. Måste bara rida in Barrabus först!
    Men en Borgbygrillning vore väl något?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt det skulle vara att rida ihop igen!!! Ja, du får köra intensivkurs på Barrabus :-)

    SvaraRadera
  4. Å Jojjo också förståss! Sorry Jojjo!

    SvaraRadera
  5. Helen! Hoppas på en BBQ kväll hos dig i sommar?!

    SvaraRadera
  6. Hos mig säger du....? Kanske går att ordna :-) Men hjälp mig komma ihåg och hitta ett bra datum då!!

    SvaraRadera
  7. ja va kul vi hade, härliga minnen från höskulen.Och riktiga vänner .som man träffar allt för sällan!!kram Jojo

    SvaraRadera