Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

måndag 22 augusti 2011

Har jag gjort nåt fel? ;((

Ibland kan det kännas som typ ALLA är sura på en fast man inte Själv tycker man gjort nåt fel liksom :((
Är det vanligtvis så då, eller är det bara en känsla man får?
Är det nån som känner igen sig?

Just nu funderar jag över tre hela personer som jag tycker har betett sig kort å lite grinigt åt.

Kan man inte bara få va som man är, å få va nöjd med det, sluta å analysera vad andra tycker å tänker om en hela tiden?!
Up and Downs utan nån riktig anledning egentligen.
Hoppas att den här dumma känslan försvunnit när jag vaknar imorgon.
Herregud :) tror inte riktigt lika många killar funderar på sånt här så ofta :)
Eller?

God Natt från lilla Bekymmersamma Maria <3

1 kommentar:

  1. Känner igen det där.. Jag är likadan som du vet. Skitjobbigt. Kram på dig!!!!

    SvaraRadera