Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

torsdag 30 juni 2011

torsdag

Natta å hennes kusin har varit med farmor å badat på kvarnbadet hela dagen å Mille har gått sin sista dag hos dagmamman idag :( Lite sorgligt faktiskt.
Efter jobbet åkte jag Natta å Vilda (farmors hund) till Fresta skogen å sprang våran 3 km:s runda. Gammel råttan fick stanna hemma, han orkar ju inte riktigt längre.
Insåg verkligen hur skruttig han faktiskt är när jag såg hur Vilda rörde sig så lätt precis som han gjorde för ett par år sedan.

Igår red jag å Jennifer ut en sväng sent på kvällen, mys-mys! Kunde ha lagt upp ett kort på mig å hästen här om jag inte sett så jä-la fet å ful ut på kortet :)))
Tar ett bättre kort en annan dag :)

Imorgon blir det nya fina naglar å ben vax innan jobbet, å kvällen bjuder på grill med Marcus storebrors famij.

Ha det Bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar