Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

fredag 17 juni 2011

Kära blogg!

Efterlysning:
Ny man och nya hjärnceller!

Nej då....men alla har sina up and downs, ni vet vad jag menar!

Hjärnceller?
Ja tack!
Är såå himla vimsig i kolan, milt sagt!
Härom dan när jag skulle ändra p-skivan i bilen utanför jobbet var bilen borta!?!
Våran nya fina v 50, snodd! :(((
Undertiden jag stod placerad i telefonkö hos polisen kom jag till slut på att jag imorse hade parkerat utanför Ica!!
OMG :/

Igår när jag skulle stänga på jobbet hade jag glömt mina nycklar i dörren på utsidan!

Så där är det HELA tiden!

Var är min plånbok, mina nycklar, min telefon??????

Jag blir GALEN..........



2 kommentarer:

  1. Hihihi, du e inte ensam. Under de senaste 4 timmarna har jag tappat bort tfn 3 ggr... Och hur många gånger har jag inte irrat runt på parkeringsplatser blippandes låset/nyckeln eftersom jag inte har en aning om var jag parkerat. Och den unbderbara stjärnan att lämna nycklarna i tändningen. och pptäcka det 2 timmar senare. På en fabriksny bil. 4 ggr.
    Ny hjärna? Jatack!!

    SvaraRadera