Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

tisdag 17 maj 2011

Tisdag...

...med god energi :)
Körde Sats core pulse idag efter flera veckors uppehåll, I LOVE!!
Släpade med mig min vän Kamanga som gäst på passet. Som vi skrattade :) Jag minns när jag själv ramlade runt på brädan och kämpade som f-n för att hänga med i koreografin för typ ett år sen. Vissa av övningarna tar sjukt lång tid innan man hittar och fattar vad man egentligen håller på med.
Roligt hade vi iaf :)
Imorgon blir det träning med min coola PT igen ;)

Har precis fixat pannkakor, melon, jordgubbar å bullar till min lilla tös som har friluftsdag i skolan imorgon. Lilleman ska också på utflykt till skogen imorgon och har även han fått en liten smörgås nerpackad i sin lilla ryggsäck :)
Åh vad jag ÄLSKAR min underbara ungar!

Härom dagen föresten hjälpte jag två unga förvirrade killar på jobbet. Dom hade precis köpt en travhäst som skulle säkra deras ekonomiska framtid :)))
Deras koll på hästprylar var väl...sådär:)
Den ena killen
-Har ni såna där gamascher? Våran häst har en tendens att slå på sig under snabbjobben.

Drog slutsatsen att han var ute efter strykkappor/senskydd.
Vad kunde det annars vara? Damasker har man ju hört men...
...eller Ganacher(med n och inte m) men, gamasch??? :) :) :)

Ni som kan häst får gärna tala om för mig om jag är helt korkad eller om jag med all rätt får fnissa lite åt detta ;)


Natta fick Clemens på ridskolan idag, söt ponny, den skulle man ha :)

Nu ska jag ta ett bad-natti natti <3

2 kommentarer:

  1. Hi hi gamacher är strykkappor på travspråk.
    Det kommer jag ihåg från Rasmus tiden. :)

    SvaraRadera
  2. Core Puls var sjukt jobbigt, bra och roligt - ja kanske inte för de närstående jag fällde lite här å där. Men men, det är väl inget för mesar heller!

    Måste köras igen!!!

    Å så ska vi testa orientering oxå!

    SvaraRadera