Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

tisdag 12 april 2011

Lite av varje

I helgen blev det ett kärt besök i Sumpan hos B&M :)
Nu är det bara dagar kvar tills det väntas tillökning, som vi längtar!
Annars mest mys med familjen och jobb.

Idag ringde dem från skolan å sa att Natta hade ramlat på gympan och vridit till knät :( Bara åka upp till Löwet å röntka.
Förra gången när hon ramlade i skolan var hon ju vid gott humör och inte särskilt påverkad, då var det en fraktur i handleden. Därför tyckte skolsyster att vi skulle åka till lättakuten å kolla läget även denna gång.
Bättre prognos denna gång :)
Stukning, kryckor och stödbandage, Tack och Lov!

Ikväll är Marcus
ute med Dennis å jag är gräsänka, blir sängen tidigt känner jag på mig.

Har verkligen en svacka med kosten just nu :( Hungrig jämt, sugen på allt onyttigt å käkar allt möjligt skräp. Så himla trött jämt å vill typ få upp blodsockret känns det som?!?
Dagens middag: Spagetti Carbonara


Hur går träningen då?
Träningen går bra, och äntligen har jag bokat min efterlängtade PT med skräckblandad förtjusning. Första daten imorgon kl 12, hjälp! ;) ;)

Förra veckans träning
Månd Vila
Tisd Sats Core Pulse
Onsd Body Pump
Tors Cycling Pulse
Fred Shape
Lörd Vila
Sönd Vila

Och så armhävningar på kvällarna förstås :)
Idag kör jag 10+6 :)

Nu kom morfar förbi en sväng å jag ska passa på att gå ut med vovven.

Vad har ni för er idag?


1 kommentar:

  1. duktigt!
    synd för Natta också :(
    Jag har också en sån där period nu, sugen på allt ;)

    SvaraRadera