Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

söndag 3 april 2011

Dagen å veckans...

...träning:
Söndag Morgon:
Mia: 6 st armhävningar
Marcus: 14 st armhävningar


Tjejen jag spanat in på gymmet som min blivande PT berättade idag att hon skulle sluta jobba på sats Väsby om en vecka :(((((((((((( F-N vad surt!! Hon va grym, klart den bästa, typiskt :(
Hon rekomenderade dock en ny tjej, hoppas på henne då :)

Träning i Veckan som var
Måndag Vila
Tisdag Sats Core Pulse
Onsdag Shape
Torsdag Cycel Pulse
Fredag Vila
Lördag Jogg 4 km
Söndag Body Pump

Jag längtar efter att få lyfta lite tyngre vikter nu.....wooohhhhhooooo....

Nu filmkväll å mys med mannen ♥

Love and peace!!!

2 kommentarer:

  1. Gud va duktig du är då Mia! =)
    Jag har halkat efter lite.... Tränar men inte alls så mycket som jag borde... =P
    Ses vi i påsk eller? KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, kämpar på :)
    Halkat efter lite? 8 km på bandet!!
    Skulle jag aldrig orka!
    Ja tänk va härligt typ en vecka kvar till Påsk ;)
    Hoppas på mycke snö å mycke soooooool :)))))
    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera