Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

fredag 25 februari 2011

Brev från snuten!

Idag var jag på gymmet, värsta grymma passet m Britta asså!!!
Får se om jag kan gå imorgon :)

Snart ska jag till stallet å sen blir det myyys m familjen-sjuk.
Bertil är sååå himla dålig :(
Tok förkyld, feber och as kass i magen, hua! Lilla ynke-pynke!

Vet ni?
Idag kom det ett brev från polisen.
Blir alltid lika skit nervös, vet inte varför liksom?
Det var inte så länge sen jag sisst fick två brev från polisen.
Trodde genast att jag blivit fångad av en fart kamera å att jag blivit av m lappen typ.
Den gången var det inge värre än att min lilla byracka hade rymt och att jag anmält detta hos polisen ;)
Men den här gången fick jag verkligen tänka efter, Lotuz har ju inte varit på rymmen nå mer liksom.
Vet ni?
Dom har hittat min iphone 3 :) :) :)

Shit va typiskt att jag dagen innan detta trevliga lilla brev precis inhandlat en helt ny iphone 4 då!!! ;)

Nåväl...

...ha en toppen helg med pluss grader och allt, håll hårt i telefonen! PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar