Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

torsdag 30 december 2010

lite av varje...

...
Marcus lille bror Anton å hans fina Erica är här å hälsar på. Det blev en kvälls prommis till kiosken ;)


Min fiiiiina lilla Flirt


Älsklingen å jag

på restaurang å bio med Herr å Fru Lagerquist ;)


Mille fick en bobbycar i sin jul strumpa, han firade detta med att genast ta en provtur i sin spjäl säng ;)

I kväll åkte vi tillsammans med Anton, Erica å morfar till Medley å bada, så himla mysigt. Det var nedsläckt med fina kandilabrar och röda, gröna å blå lampor i basängerna. Mille å Natta stor trivdes i bubbelpolen och "strömvirveln".
Nu har vi precis spelat risk å jag tänker inte ens nämna vem som vann.
Marcus å Anton sitter nu fastklistrade vid sitt ps3-NHL så det är väl lika bra man går å knyter sig.

Imorgon blir det shopping tur till stan. Det blir min å Marcus julklapp till varandra. Jag skulle typ behöva en helt ny garderob.

Natti Natti.


1 kommentar:

  1. Tack för en jätte trevlig och mysig vecka! Hann ju inte säga hej då innan du gick till jobbet imorse, jag va så trött ;P Ni får ha det så bra så hoppas jag att vi ses snart! =)

    Kram Erika

    SvaraRadera