Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

onsdag 1 december 2010

Idag var jag där.

Idag gick jag äntligen dit.
Jag älskar ju att vara där, så himla jobbigt på nåt sätt att ta sig dit bara.
Så vart har jag varit nu då?
Just det ja, Sats :)
Spinning och core stod på dagens schema. Precis lagom när jag hållt mig undan från träningen en stund.
Nu sitter jag här och känner mig rätt nöjd.
Dessvärre lite ont i halsen med en kännsla av feber i kroppen.
Jag har ju även kvar alla blåsor i munnen fortfarande så nåt skit är det väl.
Vi får väl se om infektionen eller vad det nu är försvinner om jag fortsätter å träna, hoppas d.
Om det blir som jag vill gör jag detta till en vana nu och kör minst två ggr i veckan.
Lill Bertil blev givetvis stor förtjust när han fick va på mini sats igen.
Natta har varit hos Simon i hennes klass å lekt efter skolan. Härom dagen lekte hon med Marcus. Skoj att hon leker lite m grabbar också. De är ju inte så himla bitchiga ;)
Inte så kul inlägg kanske men så har min dag sett ut, vardag liksom.

Ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar