Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

tisdag 14 december 2010

10 fantastiska år!


Älskade, underbara, mysiga, fina, fantastiska, snyggaste, roligaste, snällaste, sexigaste, lataste, mest egoistiska, grinigaste: Man! nej då ;) ;) Hi Hi.

Marcus min äkta make!!
Jag Älskar dig mest i heeeela världen!
Du gör mig hel, är helt klart den rätta för mig, mannen i mitt liv!
Älskar dig av hela mitt hjärta!!
Du e Bäst!!

Tänk att vi i tio långa år har stått ut med varandra i både med och motgång!
( För det har det verkligen varit!)
Både Upp å Ner!

Vi har lärt oss sååå mycket på den här långa resan och tillsammans blivit så starka.
Fått två underbara barn!
Ja, nu hoppas jag på minst 10 år till, helst 100 år om det gick!

Tack för Allt Älsklingen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar