Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

fredag 29 oktober 2010

:(

Ibland känns allt bara så tungt.
Motgångar på alla plan liksom. Blir så less på mig själv, det är som allt jag gör bara blir fel.
Vill ju bara må bra.
Jag älskar mina barn och min underbara man otroligt!!
Jag är bara så lycklig när jag är med dem!!!
Ikväll ska jag till en nära vän och hålla en hudvårdsklass och i morgon ska jag på tjej kväll till Marie. Det kommer en kille ur kock landslaget som ska laga smarrig mat till oss :)
På söndag kommer Lundgrens hit på lite Helloween partaj.
Hoppas allt kommer kännas lättare snart igen.

Ha en fin helg och ta hand om dig!

3 kommentarer:

  1. En megastor Kram till dig♥ Hoppas allt känns lättare snart!! /Kim

    SvaraRadera
  2. Men varför så dyster, vännen? Det låter inte kul... Hälsa Mari och hoppas ni får en underbar kväll!! Massa kramar från mig <3

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni! Ibland är det upp och ibland är det ner. Nu är det tydligen rätt mycket ner :(
    Men man ska egentligen inte klaga, när man e frisk å har det så bra. Bara bryta ihop å gå vidare har jag hört :)
    Tack för era kommentarer, de värmer!!
    Puss Mia

    SvaraRadera