Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

lördag 4 september 2010

häst nörd B)

Blir inte så värst mycket blogga längre:(
Har i alla fall varit väldigt mycket häst för min del på sista tiden.
Hästarna jag rider har flyttat till ett stall med ridhus, *Lyx*!
Jag har klarat mig utmärkt utan ett i hela mitt hästliv dock, men erkänner att det håller motivationen på topp en blåsig & regnig höst dag!
Den ena hästen är så välskolad att lilla jag får äran att rida både öppnor, slutor, byten och ja, you name it!
Igår kväll när jag tränade den vita hästen fick jag tom pröva på lite piaff.
Trodde verkligen min tränare drev med mig när han föreslog detta ;)
Idag har jag hopptränat den bruna hästen och bokstavligen flygit fram över alla hinder, det är bara att hålla i sig å åka med :)
Dom här hästarna har verkligen tagit mig till en annan level, TACK!
Framför allt ett STORT tack till dig Marie som tror på mig och låter mig rida dina underbara fyrbenta vänner ;)

Det var min rapport för nu, över och ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar