Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

lördag 3 juli 2010

Vad har vi haft för oss?

Väldigt dåligt med bloggande, jag vet :(

Magnus, William och Adam har varit här och hälsat på onsd-lörd.
I torsdags var vi på Grönan, i fredags på Rösjöbaden och i dag på Furuvik, familjen Lundgren och morfar följde också med :)

Veckan som kommer blir helt galen och stressig, jag får panik bara jag tänker på det, usch! Kommer att få avboka ett par grejer jag planerat och ändå kommer det va kaos. Imorgon ska Marcus börja riva vårat badrum med bastu å allt, vårt hem ska förvandlas till en byggarbets plats utan dusch och tvättmaskin ett par veckor.
Men det ska bli underbart med nytt när det blir klart.

Grönalund






Furuvik









Veckans träning:
Månd: Ridning
Tisd: Sats core pulse
Onsd: Body Pump
Torsd: Löpning 45 min
(hoppas jag hinner med ett löppass söndag också)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar