Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

torsdag 24 juni 2010

Ny omgång

Näe, varför hamnade jag i en svacka?
Antagligen för att det hände en del saker runt om kring mig som påverkade mig en hel del.
Nu känner jag mig lite starkare och redo för en diet omgång till.
Tar två veckor i taget och ser vad som händer.
Imorgon är det Midsommar och då tänker jag äta både sås och jordgubbs tårta med gott samvete.
v 26 & 27 blir det:
Månd-fred & söndag Naturdiet morgon fm lunch å mellis. Bra och sund middag.
Lördag Naturdiet morgon fm lunch & mellis "slarv middag" och "slarv dricka" å nåt gotti gott.

v 29 & 29 åker vi och hälsar på hos svärmor. I påskas när vi var där i två veckor gick både Marcus och jag upp 5 kg. Behöver jag skriva att hon lagar världens godaste mat?
Den här semestern kommer jag nog inte heller att kunna motstå den underbara maten, men, jag ska göra ett nogrant tränings schema som jag slaviskt tänker följa!

Onsdagens träning: Bodypump

Många pussar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar