Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

måndag 21 juni 2010

det tar aldrig slut

I morse väckte Marcus mig och bad mig titta i Miltons säng.
Vi kunde inte komma fram till om det var ba-js eller kräks, uuhhh, (ursäkta detaljer).
In med alla sängkläder i tvätten och Milton fick välling som vanligt på morgonen.
Vi somnade om och jag vaknade av ett splasch. Nu står bäbis där i sängen och spyr :( igen.
Verkar vara en lömsk å långdragen basill som kommer och går. Det är ett under att vi andra har klarat oss, peppar, peppar.
Nu har jag precis kommit hem från stallet. Red en mysig tur med fina vänner denna ljusaste kväll på hela året :) Nu sitter jag här med en tallrik jordgubbar,chokladsås och glass, mmmmm.
Lovar att jag ska skärpa till mig med kosten efter midsommar. Har bara varit så mycket jobbigt som hänt den sista tiden att jag inte orkat med nån diet.
Mår inte mitt huvud bra får kroppen lida.

Imorgon ska det bli fin väder och jag hoppas ni får en härlig dag med sol!

1 kommentar:

  1. Hej Mia! Hoppas Milton krya på sig snart!
    Jordgubbar... nam! En hel soldag skulle inte sitta fel!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera