Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

torsdag 17 juni 2010

dax igen =(

Jaha då var det färdigt igen.
Lillebror är magsjuk, vilket jag räknat ut sen i måndags då barnen var på minisats. Det var ett barn där som hade gjort ifrån sig en riktig magsjuke blöja redan innan pappan lämnat honom. Pappan tittade på mig och bad om ursäkt? Jag trodde givetvis att han skulle byta på sin son och sedan gå hem. Men icke, han lämnade honom och gick ner och tränade. Efter en liten stund kom personalen ner å hämtade honom och det var dax att byta igen. Även denna gång lämnade han åter sonen och fortsatte sin träning.
Nu sitter min lilla kille i sängen och spyr.
Fy fan säger jag!

Nu är det bara att vänta på att vi andra i familjen börjar må dåligt.
Krampen jag hade i mellangärdet på parloppet hade jag nämligen nån dag innan förra magsjukan också när jag va ute å sprang. Bara å vänta å se.

Hoppas allt är bra med er och att ni får en skön dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar