Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

fredag 14 maj 2010

Thai massage å spa

När jag fyllde år fick jag pressentkort på Centralbadet av Bella å Mattias och i går var det dax att få njuta av detta tillsammans med min fina Bella :)

Vi började dagen med en trevlig lunch på PUB och fortsatte sen en liten shopping- runda på stan, mmm, lite egen tid, i like.
När vi kom till centralbadet fick jag superskön Thai massage i en hel timme.
Efter det mös vi en stund i bubbelpoolen för att sedan avsluta med en smoothie och skön ångbastu.


tunnelbanan från sumpan


centralbadet


tjejsnack


På kvällen följde B & M med hem till oss på grill middag.
En lång dag med mycke mys som jag hoppas på att snart få göra om.




Sov så sött gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar