Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

lördag 22 maj 2010

mysiga dagar

Vi har haft så himla mysiga dagar tillsammas.
I fredags va jag å lill Bertil med Natta hela dagen på hennes friluftsdag i skolan.
Vi hade med oss matsäck med pannkakor, melon å massa andra godsaker som vi mumsade på i det fantastiska vädret :) Varmaste landet i hela Europa var det nån som sa, nice!
På em var vi på ridskolan och fick reda på att Natta hade klarat teori provet till märke 1. Gissa om jag var en stolt mamma ;)

I dag har Marcus fixat med vårat evighets projekt här hemma, nämligen, trappen.
Jag har tagit min första uteritt på min nya kärlek Flirtan. Så himla skoj! Snacka om endorfin kick eller nåt :)
Sen åkte jag, mamma och barnen på en liten shopping tur och handlade lite kläder till barnen.

På kvällen kom pappa över och vi grillade fläskfile, zucini, champinioner, majs och haloumi. Till det gjorde vi klyftpotatis och Tzatsiki.
Det var så himla mysigt att vara med hela min familj en hel Lördag kväll, känns som det var jätte länge sen sist.

Vet ni? Jag är så jäkla arg på mig själv att jag hela tiden glömmer kameran hemma :(
Skärpning!!!
Speciellt på friluftsdagen, dålig mamma :(
MÅSTE skaffa ny mobbe med sjysst kamera!

Natti!

1 kommentar:

  1. Vill du ha en mobil med grym kamera kan jag varmt rekomendera den jag har, Sony ERicsson Satio. Lite stor med tar superbra bilder!! Kram

    SvaraRadera