Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

torsdag 18 mars 2010

STOR SORG

När vi kom hem idag började jag med middan, Milton låg och sov ute i vagnen och Natta började å lägga pärlplatta.
När jag skalat morötter och palsternacka skulle jag kasta in lite till marsvinen.
Tyckte att det verkade konstigt att Fläckis låg helt still i ena hörnet av buren. Jag sträckte in handen och kännde på henne, hon var kall och stel som en pinne.
Natta blev förstås jätte ledsen och jag fällde också en liten tår.
Konstigt hur tom det kan bli efter ett litet marsvin :(
Fläckis blev bara 3 år och vi tror att hon var sjuk.
Har varit lite snuvig och kladdig på undersidan av magen ett par veckor.
Någon som vet vad det kan ha varit?
Vi tänder ljus för Fläckis i kväll och begraver henne brevid våra hästar Donna och Loppan så fort det blir mjukt i marken.
Sov så gott vännen, vi kommer att sakna dig!
Fläckis R.I.P

2 kommentarer:

  1. Usch då RIP fläckis.

    Ja du Mia, kan du skicka din mailadress så kan jag maila över recepeten istället? :)

    SvaraRadera