Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

onsdag 31 mars 2010

Look whos gungar now ;)


Här är farmors katt Tuffis.
Tuff va?

Gårdagens träning blev som väntat inte skidor. Vågar ju inte åka själv här bland björnar och älgar. (oki björnarna kanske sover, men ändå.)
Jag körde istället min styrke/konditions dvd här hemma. Det var minst lika jobbigt som 4 km skidor! Svetten rann och jag skakade i armarna efteråt :)
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och springa en sväng. Tycker ni att jag är duktig(?), då ska ni veta vad jag äter här....usch, usch...
Annars är det rätt lugnt, lugnet före stormen.
På torsdag kommer Bella och Mattias hit.
Då blir det tre rätters och bad i vildmarks karet.
Efter det kommer hela gänget hit och ska kolla på Djugårds matchen.


Pappa M och Humlan ska ut å åka skoter.


Mina älsklingar <3

Ha det Bäst!! å ta hand om dig!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar