Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

fredag 12 februari 2010

Det händer skumma saker!

Det har börjat hända konstiga saker här hemma,

Marsvinen har börjat kolla på TV,
hittade fjärkontrollen inne i deras bur!

Marsvinen har börjat smyg dricka,
hittade deras vattenflaska under soffan!

Läskigt!

Samtal mellan mig och dottern idag,

Jag
- Varför har du bara en strumpa på dig?
Hon
- Därför att Bertil har sugit på den andra! :(


Som ni förstår är det fullt ös medvetslös här hemma just nu.
Jag har bestämmt mig för att döpa om våran son till:
Svamp-Damp Fyrkant.


den skyldige Svampen


Igår var det väldigt nära till tårar kan jag berätta.
Är det någon som vet om det är vanligt när man är småbarns mamma?

Som tur är lurade Natta ut mig på picknick i solen.
Vill tipsa om att det är som balsam för själen :)





Varma Kramar till dig!

1 kommentar:

  1. Hihi, tror bestämt att Milton liknar på sin pappa,,,
    Kram å hälsa de dina

    SvaraRadera