Vad kul att just du tittade in!
familjeliv, träning, renovering mm

tisdag 27 april 2010

Gaddning

Nu är det dax att även rista in min 2:a bebbes namn.
Har gått och velat så länge över vart nånstans på kroppen jag vill sätta den bara.
Bestämmde mig idag för att sätta den precis brevid den andra, på utsidan av foten.


När jag ringde idag å skulle boka en tid så hade "min" Kalle slutat jobba där :(

Jag är därför väldigt tacksam om nån av er har nåt tips på nån duktig tatuerare?!
Vill göra den så fort som möjligt eftersom det snart är sommar sol å bad.
Skulle även vilja göra en på ryggen :)

Dagens träning
Sats core pulse

(idag var det sjukt jobbigt, skakade i kroppen när jag gick hem, precis som det ska va!)

2 kommentarer:

  1. ska också tatuera in Kendras namn snart. På handleden dock =)
    Finns en mycket duktig tatuerare HÄR ;) hihi

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. De är latin och betyder "livet är tufft men jag är tuffare" Tycker verkligen om den. Ska du sätta Milton precis bredvid eller på andra foten, samma? Stor varm kram till dig och din familj

    SvaraRadera